Workshop: tekenen met Loes Riphagen groot succes!

In de afgelopen maanden heeft het museum in het kader van het nieuwe project Het Atelier vijf keer een workshop van Loes Riphagen georganiseerd. Het was een groot succes! Alle workshops waren in korte tijd volgeboekt en de deelnemers, tussen de 5 en de 64 jaar oud, waren zeer enthousiast en hebben prachtige werken gemaakt. Loes Riphagen was ook zeer onder de indruk van de gemotiveerde en creatieve deelnemers. Op de foto’s zijn de resultaten te zien. Erg leuk dat ook iedereen weer iets anders heeft gemaakt.

Het Atelier

De workshops vallen onder het project Het Atelier van het museum en worden mede mogelijk gemaakt door de provincie Gelderland, het VSBfonds en de Stichting Community Service van de vm Rotaryclub Apeldoorn Sprengen. Met dank aan Busch & Van de Worp voor het leveren van de mooie materialen.

Foto: Loes Riphagen met de kinderen die hun werk tonen.

Expositie: ‘Het Atelier.’  Nu te zien t/m 19 maart 2023