Veel belangstelling voor Meet and Greet met Jenny Bakker

Zaterdagmiddag 21 oktober werkte Jenny in het museum aan een nieuwe tekening. Aan de grote Ateliertafel, te midden van haar expositie “van Bigkikker tot Neushoornvogel”, gaf zij ook jong en oud, beginnende en gevorderde tekenaars, aanwijzingen en tips waarmee zij nieuwe tekenvaardigheden opdeden. Het was al gelijk druk op zaterdagmiddag. Jenny vertelt:

Zo leuk om te horen hoeveel mensen graag beter willen leren tekenen!

“Het is heel inspirerend om hier te werken en direct met de bezoekers in contact te komen. Het was een heerlijke sfeer! Ik kom dit graag nog een keer doen.”
Menig bezoeker ging met een prachtig gesigneerd boek van Jenny weer naar huis. Eén bezoeker vertelt:

“Ik viel met mijn neus in de boter, want Jenny tekende een leuke neushoornvogel speciaal in mijn boek! Hartstikke gaaf!”

De tentoonstelling van Jenny Bakker is nog tot en met zondag 7 januari 2024 te bezoeken. Daarna gaat het museum twee maanden dicht voor een verbouwing.