Workshop Natuurtekenen met Jenny Bakker op 27 mei in het Anton Pieck Museum

Op zaterdag 27 mei is er in het Anton Pieck Museum een bijzondere workshop te volgen over het realistisch tekenen van een plant of dier. Illustrator Jenny Bakker, die op dit moment exposeert in het museum, geeft in de 3 uur durende workshop deelnemers diverse tips en begeleidt hen stap voor stap in het maken van een tekening. Deze workshop is geschikt voor zowel beginners als gevorderden en iedereen vanaf 12 jaar mag meedoen!

Aanmelden kan met een e-mail via het formulier hiernaast.

Na uw aanmelding ontvangt u een bevestiging per E-mail. Deelnemers wordt gevraagd op 27 mei een bloem, een plantje, een takje of een scherpe kleurenprint daarvan mee te nemen. Er zijn ook gedroogde plantjes en vlinders aanwezig waar men gebruik van kan maken.

Leeftijd: vanaf 12 jaar
Datum: zaterdag 27 mei
Tijd: 13 uur tot 16 uur
Kosten: € 17,50
Aanmelding: e-mail via het formulierhiernaast
Meenemen: mobiele telefoon, bloem/plant/takje (eventueel op foto)

Voor meer informatie over Jenny Bakker zie:
Website: www.jennybakker.nl
Instagram: Jenny Bakker Illustration

De workshops vallen onder het project Het Atelier met Jenny Bakker van het museum en worden mede mogelijk gemaakt door het Prins Bernhard Cultuur Fonds en de gemeente Hattem.

Expositie: ‘Het Atelier.’  Nu te zien t/m 7 januari 2024

Via dit formulier kunt u zich opgeven voor de workshop. Vul duidelijk uw naam en aantal personen in.